FESTLOKALER OG SELSKABSLOKALER I AARHUS​

Vores selskabslokaler i Aarhus kan servicere jeres firmaarrangementer og familiefester i hyggelige og lækre festlokaler, med plads til alt fra 10 til 160 personer. Når I benytter vores festlokaler, vil vi gøre alt for, at det bliver en dag, som I vil huske, hvad enten det er en lille hyggelig familiesammenkomst, den helt store festdag, et kursus, et møde eller noget helt andet.

Vi er altid klar til at skabe den bedste ramme om jeres fest eller sammenkomst i vores selskabslokaler.

VI GÅR IKKE PÅ KOMPROMIS I VORES FESTLOKALER

​I vores selskabslokaler arbejder vi professionelt og går aldrig på kompromis med kvaliteten. Vi lægger selvfølgelig også stor vægt på altid at have en afslappet og hyggelig atmosfære i vores festlokaler. Derfor kan vi levere den bedste ramme for din fest i vores flotte og pyntede festlokaler.

Der findes ikke en bedre anbefaling end den, som vi får, når gæsterne deler deres oplevelser hos os med deres bedste venner og i det hele taget fortæller om vores selskabslokaler.

BESTILLING AF SELSKABSLOKALER/FESTLOKALER OG MENUER

​Alle menuer og buffeter er baseret på minimum 15 personer. Og det præcise antal gæster skal opgives senest 7 dage forud for arrangementet af hensyn til indkøb og planlægning.

Prisen er inklusiv festopdækning i vores festlokaler med årstidens blomster, samt et smilende og veloplagt personale, der er parat til at servicere jer. Og afregning sker på dagen, hvis vi ikke har aftalt andet.

​Vi arrangerer gerne et uforpligtende møde med vejledning om menuvalg, vine, natmad med videre. Ring gerne i dag på telefon 86 18 19 69 for at bestille selskabslokaler eller aftale en tid for et møde.​

Praktiske – og generelle oplysninger i forbindelse med vores selskabslokaler og festlokaler

Ved selskabsarrangementer – og “mad ud af huset”

Af hensyn til efterfølgende arrangementer er følgende sluttidspunkter gældende såfremt intet andet er aftalt.​

Frokostarrangementer afsluttes senest kl. 17.00​

Aftenarrangementer afsluttes senest kl. 02.00

Ved bordpyntning er inkluderet dagens blomster med dertil hørende lys og servietter. Såfremt der ønskes pyntet med friske blomster, dekorationer eller andet, beregnes et tillæg pr. couvert efter nærmere aftale.

Ved “Mad ud af huset” er transportudgifterne inkluderet ved levering i en radius af 12 km. fra Marselisborg Havn ved minimum 15 couverter.

Såfremt ikke andet står anført på vor bekræftelse er DRC’s standardregler gældende med hensyn til afbestillingsfrister med mere.

BOOK BORD

BOOK HER

ÅBNINGSTIDER

MANDAG – FREDAG: KL. 11.00 – ca. 23.00
LØRDAG – SØNDAG: KL. 11.00 – ca. 23.00
(køkkenet lukker kl 21.30 alle dage)Åbningstider kan variere afhængig af vejr og gæster.

ÅBNINGSTIDER

MANDAG – FREDAG:
LØRDAG – SØNDAG:

KL. 11.00 – ca. 23.00
KL. 11.00 – ca. 23.00

(køkkenet lukker kl 21.30 alle dage)
Åbningstider kan variere afhængig af vejr og gæster.