RECEPTION

Omgivelserne i og omkring Martino er en skøn oase midt i storbyen.
Her kan i fejre jeres drømmebryllup i ro og mag med udsigt over Marselisborg Lystbådehavn, skoven og Aarhusbugten. Lokalerne kan rumme fra 20 til 150 personer.

Vi glæder os til at skabe en festlig og mindeværdig dag for både jer og jeres gæster.

RECEPTIONSMENU

  • Sammensæt 6 smagfulde livretter efter eget valg
  • Tilvalg af ekstra ret: 29,- pr. kuvert.
  • Drikkevarer afregnes efter forbrug

Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 199,-

RECEPTION – ALT INKLUSIV

  • Velkomstdrink
  • Sammensæt 6 smagfulde livretter efter eget valg
    Tilvalg af ekstra ret 29,- pr. kuvert
  • Kaffe & the ad libitum
  • Avec til kaffen (cognac eller likør)
  • 3 slags sødt til kaffen
  • Blødbar i 4 timer Inkl. øl, vand & vin

Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 549,-

SELSKABSLOKALER MED UDSIGT

I vores lyse restaurant kan du invitere op til 150 gæster. Du er omgivet af en glasfacade fra gulv til loft med udsigt over Marselisborg Lystbådehavn, skoven og Aarhusbugten. De maritime omgivelser danner de perfekte rammer om jeres arrangement og udsigten fuldender oplevelsen.

MAD DER SMAGER

På Martino tager vi os god tid til at lytte til jeres ønsker til menu og vine. Vi benytter de bedste og mest friske råvarer fra sæsonen og tilbereder dem med kreativitet og kærlighed. Maden er Italiensk-inspireret, og vi lover, at I ikke kommer til at gå forgæves, hvis I søger den gode spiseoplevelse.

FLEKSIBLE SELSKABSPAKKER

Vi arbejder efter princippet ”alt kan lade sig gøre”. I kan derfor selv være med til at designe jeres arrangement, så vi sammen skaber den perfekte dag. Vi sørger for, at alt er planlagt til mindste detalje, så I kan koncentrere dig om at nyde dagen og selskabet.

KOM OG MØD OS

I er altid velkomne til at kontakte os for et uforpligtende møde, så vi sammen kan tale om mulighederne og så I kan se vores lokaler og opleve omgivelserne. Det vigtigste for os er, at I får, hvad I ønsker.

DET MED SMÅT

Alle menuer er baseret på min. 20 kuverter. Det præcise antal gæster skal opgives senest 7 dage før afholdelsesdagen. Reducering i gæste antal herefter medfører betaling af menuen ex. drikkevarer. I prisen er inkluderet festopdækning med årstidens blomster. Afregning sker på dagen, hvis ikke andet er aftalt. Ønskes regningen tilsendt, tillægges faktureringsgebyr med 45 kr. Ved reducering i oprindeligt bestilt gæsteantal på mere end 20 %, forbeholder vi os retten til at ændre i lokaleforhold. Ved levering og afhentning af mad ud af huset, tillægges 300 kr. i leveringsomkostninger samt 1000 kr. i depositum for porcelæn og service. Skulle der mod forventning være indsigelser ang. arrangementet, skal disse sendes skriftligt senest 5 hverdage efter arrangementets afholdelse.
Indsigelser herefter vil ikke blive accepteret.

4 timer
Receptions-menu 199,-
Tilvalg 29,-
Velkomstdrinks 59,-
Kaffe / the ad libitum 39,-
Sødt tre slags 49,-
Cognac / likør 59,-
Blødbar
øl, vin, vand
279,-
Hårdbar + driks 329,-

Tillæg ved valg af buffet i stedet for 3-retters menu: 70,- pr. person

GENERELLE VILKÅR

Følgende sluttidspunkter er gældende, såfremt intet andet er aftalt:

Frokostarrangementer afsluttes senest kl. 17.00

Aftenarrangementer afsluttes senest kl. 02.00

Ved bordpyntning er dagens blomster, lys og servietter inkluderet. Såfremt der ønskes pyntet med specielt udvalgte blomster, dekorationer eller andet, beregnes et tillæg pr. kuvert efter nærmere aftale.

Ved mad ud af huset gives 10% rabat på menuen ved minimum 15 kuverter. Transportudgifter er inkluderet ved levering inden for en radius af 20 km fra restauranten.

Såfremt ikke andet står anført på vores bekræftelse er DRC’s standardregler gældende med hensyn til afbestillingsfrister m.v. Se drc´s hjemmeside www.d-r-c.dk

ÅBNINGSTIDER

MANDAG – SØNDAG: KL. 10.00 – 21.30

Åbningstider i julen: Lukket den 23, 24, 25, 26. og 31. december samt den 1. januar

MANDAG – SØNDAG:

KL. 10.00 – 23.00 (Køkkenet lukker 21.30)